
Przetarg nieograniczony na prowadzenie dowożenia uczniów do Szkoły Podst. w Jakubowie, Wiśniewie i Gimnazjum w Jakubowie w roku szkolnym 2010/11.
OGŁOSZENIE
Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Jakubowie
Jakubów 55 ; 05 – 306 Jakubów ; tel./fax. (0-25) 75 79 161
ogłasza przetarg nieograniczony na prowadzenie dowożenia uczniów do Szkoły
Podst. w Jakubowie, Wiśniewie i Gimnazjum w Jakubowie w roku szkolnym 2010/11.
Termin wykonania zamówienia – do 24 czerwca 2011 roku.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zespołu tj. budynek Urzędu Gminy Jakubów, pok. nr 6 w godz. 800-1500
Zamawiający zamieścił również Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia nastronie internetowej ugjakubow.bip.org.pl
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie dowożenia uczniów do w/w placówek szkolnych z terenu gminy, oraz do punktów przedszkolnych, zwiezienie dzieci rano na godz. 800 i odwiezieniu ich po zajęciach do domu o godz. 1300 i 1430 . Konkretne godz. oraz ilość kursów popołudniowych w danym dniu nauki zostanie ustalona i podana po opracowaniu planów lekcji w poszczególnych szkołach. Planowana liczba dowożonych uczniów na poszczególnych trasach od 35 do 55 osób. Orientacyjna długość trasy dziennej 294 km.Wartość zamówienia nie przekracza 60 tys. euro.
Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych, oraz nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest P. Bogusław Dziedzic – kierownik, pracujący w godz. 800 - 1500 .
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podst. art. 24, oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Kryterium oceny ofert : cena - 100%.
Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie zamawiającego do dnia 20 sierpnia 2010 roku do godz. 1200, z dopiskiem „Dowożenie uczniów do Szkół na terenie gminy Jakubów”, oraz „Nie otwierać przed dniem 20.08.2010 roku”.
Otwarcie ofert i rozpatrzenie przetargu nastąpi 20.08.2010r., o godz. 1400, w budynku Urzędu Gminy, w pok. nr 13.
...............................................................
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Bogusław Dziedzic |
Data wprowadzenia: | 2010-08-12 13:35:36 |
Opublikował: | Bogusław Dziedzic |
Data publikacji: | 2010-08-12 13:35:36 |
Ostatnia zmiana: | 2010-08-12 13:35:36 |
Ilość wyświetleń: | 3207 |