
Przetarg nieograniczony na Dowóz destruktu asfaltowego na drogi gminne
Wójt Gminy Jakubów ogłasza przetarg nieograniczony na Dowóz destruktu asfaltowego na drogi gminne o wartości szacunkowej powyżej 14 000 EURO a mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8
Termin wykonania zamówienia - do 15 września 2011 roku.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Urzędzie Gminy Jakubów pok. Nr 11 w godz. 800 - 1500.
Zamawiający zamieścił również Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej www.jakubow.pl
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozplantowanie wraz z wyrównaniem na
wskazanych drogach gminnych około 1 072 tony destruktu asfaltowego.
2. Destrukt należy dostarczyć do następujących miejscowości: Antonina, Izabelin, Józefin,
Mistów, Moczydła, Rządza, Wiśniew, Brzozówka, Przedewsie, Budy Kumińskie,
Aleksandrów, Leontyna.
3. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest
P. Jacek Biaduń tel. (25)7579190 w godz. 800 – 1500.
Warunki udziału wykonawcy w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełnienia tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki,
udziału w postępowaniu:
- posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności określonej przepisami ustawy ,
- posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania czynności, określone przepisami ustawy
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające należyte wykonanie zamówienia,
- wykonując zamówienie dysponować będą odpowiednim potencjałem technicznym (sprzętem) oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień
publicznych oraz złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie tych warunków.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty wspólnie Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika, który będzie
upoważniony do:
- reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, lub
- reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.
3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie, każdy z Uczestników złoży, w załączeniu do oferty, dokumenty wymienione
w punkcie XII jako dowód potwierdzający spełnienie wymaganych warunków.
4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia
i wymagane dokumenty składające się na ofertę, celem potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia w/w warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg. formuły „spełnia-nie spełnia”
Nie spełnienie chociażby jednego wymaganego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
cena 100%
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Jakubów pok. Nr 11 w terminie do dnia
28 czerwca 2011 do godz. 1030.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 czerwca 2011 r o godz. 1100 w Urzędzie Gminy Jakubów pok. Nr 13.
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu do składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Jakubów, dnia 15 czerwca 2011 r
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Albina Wolszczak |
Data wprowadzenia: | 2011-06-15 13:36:53 |
Opublikował: | Albina Wolszczak |
Data publikacji: | 2011-06-15 13:36:53 |
Ostatnia zmiana: | 2011-06-15 13:36:53 |
Ilość wyświetleń: | 3128 |