
Przetarg nieograniczony na „Remont chodnika dla pieszych, przebudowa zatok autobusowych oraz remont istniejących zjazdów do posesji w miejscowości Jakubów„
OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Jakubów ogłasza przetarg nieograniczony na „Remont chodnika dla pieszych, przebudowa zatok autobusowych oraz remont istniejących zjazdów do posesji w miejscowości Jakubów„
Termin wykonania zamówienia - Termin realizacji zamówienia: od daty otrzymania przez Zamawiającego pisma akceptującego o zakończeniu procedury przetargowej i przyznaniu środków z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego Departament Rolnictwa i Modernizacji Terenów Wiejskich, do 30 maja 2012 roku.
W przypadku nieuzyskania środków na w/w inwestycję /po zakończeniu procedury przetargowej/ tj. negatywnej decyzji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy na podstawie Kodeksu Cywilnego.
Wartość zamówienia - pow. 14 000 Euro a mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Urzędzie Gminy Jakubów pok. Nr 4 w godz. 800 - 1500.
Zamawiający zamieścił również Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej www.jakubow.pl
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane – Remont chodnika dla pieszych, przebudowa zatok autobusowych oraz remont istniejących zjazdów do posesji w miejscowości Jakubów polegające na wykonaniu:
a/ robót przygotowawczych
b/ robót ziemnych
c/ krawężników i obrzeży
d/ zatok autobusowych,
e/ chodników i zjazdów
f/ odwodnienia
g/ inwentaryzacji powykonawczej
w jednostkach miary i ilościach podanych w załączonym do niniejszej specyfikacji przedmiarem robót (jednostki miary i ilości podane w przedmiarze są zgodne z kosztorysem inwestorskim) oraz zgodne z projektem budowlanym.
Inwestycja realizowana będzie w miejscowości Jakubów gmina Jakubówka działce o numerze ewidencyjnym 763/1, obręb Nr 0008.
Wspólny Słownik Zamówień 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest
P. Jacek Biaduń tel. (025)7579190 w godz. 800 – 1500.
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających /art.67 ust.1 pkt.6/
Brak
Warunki udziału wykonawcy w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełnienia tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki, udziału w postępowaniu:
- posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności określonej przepisami ustawy
- posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania czynności, określone przepisami ustawy
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające należyte wykonanie zamówienia,
- wykonując zamówienie dysponować będą odpowiednim potencjałem technicznym (sprzętem) oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie tych warunków.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty wspólnie Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika, który
będzie upoważniony do:
- reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, lub
- reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.
3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie, każdy z Uczestników złoży, w załączeniu do oferty, dokumenty wymienione
w punkcie XII jako dowód potwierdzający spełnienie wymaganych warunków.
4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W tym celu
Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował
zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym
celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia
i wymagane dokumenty składające się na ofertę, celem potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia w/w warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg. formuły „spełnia-nie spełnia”
Nie spełnienie chociażby jednego wymaganego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
cena 100%
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Jakubów pok.Nr 4 w terminie do dnia
24 sierpnia 2011 do godz. 1030.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 sierpnia 2011 r o godz. 1100 w Urzędzie Gminy Jakubów
pok. Nr 13.
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu do składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Jakubów, dnia 05 sierpnia 2011 r
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Albina Wolszczak |
Data wprowadzenia: | 2011-08-05 14:16:13 |
Opublikował: | Albina Wolszczak |
Data publikacji: | 2011-08-05 14:16:13 |
Ostatnia zmiana: | 2015-07-01 09:01:09 |
Ilość wyświetleń: | 3139 |