Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Jakubów

Kolorowy pasek

ds . ŚWIADCZEŃ ALIMENTACYJNYCH W URZĘDZIE GMINY JAKUBÓW

Jednostka:

Data ogłoszenia: 2008-11-12 00:00:00

Termin składania dokumentów: 2008-11-26

Wprowadzono do BIP: 2008-11-19

Jedostka składająca ofertę:

Stanowisko: ds . ŚWIADCZEŃ ALIMENTACYJNYCH W URZĘDZIE GMINY JAKUBÓW

Wykształcenie:

średnie lub wyższe o kierunku administracja

 



Wymagania związane ze stanowiskiem:

doświadczenie zawodowe:
praca w Urzędzie Gminy (również w formie stażu lub innych formach zatrudnienia refundowanych z Urzędu Pracy)

umiejętności zawodowe:
- znajomość ustaw o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, instrukcji kancelaryjnej dla gmin, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustaw i rozporządzeń dot. świadczeń alimentacyjnych,
- znajomość obsługi urządzeń biurowych tj. łącznic telefonicznych, ksero, fax, poczta elektroniczna,
-znajomość obsługi komputera w zakresie programu Word, Office.

 Wymagania dodatkowe:

- znajomość języka obcego w stopniu podstawowym,
- prawo jazdy kat. B



Zakres obowiązków:

Wykonywanie czynności wynikających z ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. z 2007r. Nr 193, poz. 1378 z późn. zm.) a w szczególności:
- wydawanie druków wniosków oraz udzielanie informacji osobom ubiegającym się o świadczenia alimentacyjne,
- rozpatrywanie złożonych wniosków pod kątem prawidłowości wypełniania i kompletności załączonej dokumentacji,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypłaty świadczeń alimentacyjnych z zastosowaniem systemu komputerowego tj. rejestrowanie wniosków, prowadzenie ewidencji osób ubiegających się o świadczenie alimentacyjne, przygotowywanie decyzji administracyjnych, sporządzanie list wypłat świadczeń,
- sporządzania sprawozdawczości z zakresu świadczeń alimentacyjnych,
- podejmowania działań wynikających z wyżej cytowanej ustawy wobec dłużnika alimentacyjnego (w tym przekazywanie informacji gospodarczych o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych do biura informacji gospodarczej),
- potwierdzania za zgodność z oryginałem dokumentów niezbędnych do wniosku o świadczenie alimentacyjne,
- ponadto możliwe będzie zwiększenie zadań w trakcie roku wynikające z reorganizacji w Urzędzie Gminy.



Informacje o warunkach pracy:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

Wymagane dokumenty:

- list motywacyjny, 
- życiorys (CV),
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- referencje lub opinie z poprzednich miejsc pracy oraz aktualnego miejsca pracy,
- oryginał kwestionariusza osobowego-zgodnie z wzorem,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,



Miejsce składania dokumentów: osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Jakubów w godzinach pracy Urządu w pok. Nr 3 lub pocztą na adres: Urząd Gminy Jakubów, 05-306 Jakubów z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. świadczeń alimentacyjnych” w terminie do dnia 26.11.2008 r.

Uwagi:

Załączniki

(32kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Lista kandydatów (23.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Informacja o wynikach naboru (25.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Hanna Wocial
Data wprowadzenia:2008-11-19 17:27:35
Opublikował:Hanna Wocial
Data publikacji:2008-11-19 17:27:35
Ostatnia zmiana:2008-11-19 17:27:35
Ilość wyświetleń:2499

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij