Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Jakubów

Kolorowy pasek

DS. DROGOWNICTWA, OŚWIETLENIA ULICZNEGO I OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH W URZĘDZIE GMINY JAKUBÓW

Jednostka: Urząd Gminy Jakubów

Data ogłoszenia: 2011-01-20 00:00:00

Termin składania dokumentów: 2011-02-03

Wprowadzono do BIP: 2011-01-20

Jedostka składająca ofertę: Urząd Gminy Jakubów

Stanowisko: DS. DROGOWNICTWA, OŚWIETLENIA ULICZNEGO I OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH W URZĘDZIE GMINY JAKUBÓW

Wykształcenie:

średnie techniczne drogowe  lub wyższe o specjalności  budowa dróg i mostów



Wymagania związane ze stanowiskiem:

- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, instrukcji kancelaryjnej dla gmin, Kodeksu           Postępowania Administracyjnego,

- znajomość zagadnień ustawy o drogach publicznych, i aktów wykonawczych do niej,

 - znajomość obsługi urządzeń biurowych,

 - znajomość obsługi komputera w zakresie programu MS Word,  MS Excell.

 

- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, instrukcji kancelaryjnej dla gmin, Kodeksu           Postępowania Administracyjnego,

- znajomość zagadnień ustawy o drogach publicznych, i aktów wykonawczych do niej,

     - znajomość obsługi urządzeń biurowych,

      - znajomość obsługi komputera w zakresie programu Word,  Office.



Zakres obowiązków:

1.Bieżące utrzymanie i remont dróg gminnych, chodników, rowów i kanalizacji deszczowej    w pasach drogowych.

2. Zimowe utrzymanie dróg i oczyszczanie.

3. Remont i utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg.

4. Prowadzenie spraw z reklamą w pasie drogowym.

5. Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego.

6. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych.

7.Prowadzenie okresowych kontroli stanu dróg.

8. Opracowywanie projektów planów rozwoju sieci drogowej, planów finansowania budowy, utrzymania i ochrony dróg.

9. Współdziałanie z Zarządem Dróg Powiatowych w zakresie utrzymania budowy i remontów dróg powiatowych na terenie gminy Jakubów.

8. Nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku na przystankach autobusowych oraz ich stanem technicznym.

9. Przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze budowy ogrodzeń od strony dróg gminnych i ustalanie warunków budowy ogrodzenia.

10. Nadzór nad konserwacją oświetlenia ulicznego.

11. Planowanie oświetlenia miejsc publicznych i dróg znajdujących się na terenie gminy.

12. Współudział w przygotowaniu wniosków w sprawie pozyskiwania środków finansowych ze źródeł krajowych i zagranicznych, w rozliczaniu zadań inwestycyjnych, sporządzaniu sprawozdań z zakresu inwestycji i remontów.

13. Opracowywanie sprawozdań z realizacji uchwał Rady Gminy.

14. Przekazywanie informacji z zakresu swojego stanowiska do BIP.

15. Przygotowywanie merytoryczne dokumentacji dla potrzeb przetargowych z zakresu działania  stanowiska.

16.Współdziałanie z Zarządem Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie gminy Jakubów w zakresie:

  • funkcjonowania OSP
  • wyposażenia tych jednostek w  sprzęt
  • utrzymanie gotowości bojowej
  • umundurowania funkcjonariuszy OSP
  • współudział w zawodach gminnych

17.Obsługa techniczno – kancelaryjna Zarządu Gminnego OSP RP,

18.Prowadzenie rejestru Ochotniczych Straży Pożarnych,

19.Rozliczanie kart pojazdów specjalnych oraz sprzętu pożarniczego,

20.Przygotowywanie zaświadczeń dla kierowców  potwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi ochotniczych straży pożarnych,

21.Współpraca z Zarządem Wojewódzkim i Powiatowym OSPRP z Komendą Wojewódzką i Powiatową Państwowej Straży Pożarnej .



Informacje o warunkach pracy:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

Wymagane dokumenty:

list motywacyjny,

- życiorys(CV),

- kserokopie świadectw pracy,

- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

- referencje lub opinie z poprzednich miejsc pracy oraz aktualnego miejsca

  pracy,

- oryginał kwestionariusza osobowego - zgodnie z wzorem,

- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz korzystaniu z pełni

  praw publicznych



Miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Jakubów w godzinach pracy Urzędu w pok. nr 10 lub pocztą pod adres: Urząd Gminy Jakubów, 05-306 Jakubów 55 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds.drogownictwa, oświetlenia ulicznego i ochotniczych straży pożarnych”

Uwagi:

Załączniki

Ogłoszenie o naborze (84.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Oświadczenie o niekaralności (35.5kB) Zapisz dokument  
Kwestionariusz (29.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Lista kandydatów (57.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU (61.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Justyna Miłaczewska
Data wprowadzenia:2011-01-20 16:00:16
Opublikował:Justyna Miłaczewska
Data publikacji:2011-01-20 16:00:16
Ostatnia zmiana:2011-01-20 16:00:16
Ilość wyświetleń:3040

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij