Na podstawie art.11, 12 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282, z późn.zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 936).

  1. Nazwa i adres jednostki

    Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Jędrzejowie Nowym
    Jędrzejów Nowy 30, 05-306 Jakubów
    tel.: 25 757 98 70
    adres e-mail: spjedrzejow@jakubow.pl

  2. Nazwa stanowiska: ds. sekretariatu i organizacyjno-gospodarczych

  3. Wymiar czasu pracy: 1/4 etatu

  4. Podstawa zatrudnienia: umowa o pracę

  5. Miejsce wykonywania pracy: Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Jędrzejowie Nowym, Jędrzejów Nowy 30, 05-306 Jakubów

  6. Informacja o warunkach pracy:

  1. stanowisko zlokalizowane jest w Siedzibie Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Jędrzejowie Nowym, na parterze. Budynek jednokondygnacyjny, praca odbywa się w systemie jednozmianowym;

  2. praca administracyjno–biurowa przy monitorze ekranowym;

  3. użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka itp.);

  4. oświetlenie naturalne i sztuczne;

  5. obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.

  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej im. Jana Brzechwy w Jędrzejowie Nowym, w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o naborze nie przekroczył 6%.

  2. Wymagane wykształcenie: wyższe

  3. Wymagania:

  1. warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze:

  • obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność (prawomocnym wyrokiem) za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • doświadczenie zawodowe w prowadzeniu sekretariatu,

  • biegła umiejętność obsługi komputera – (m.in. Word, Excel, PowerPoint, Internet, poczta elektroniczna)

  • znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków,

  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy,

  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

  • nieposzlakowana opinia.

  1. wymagania dodatkowe:

  • dobra znajomość ustaw – Kodeks pracy, Kodeks postępowania administracyjnego, o pracownikach samorządowych, Karta Nauczyciela, o systemie oświaty, bhp. p.poż;

  • znajomość programów SIO, SIOE, Vulcan,

  • znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,

  • znajomość przepisów dotyczących archiwizowania wytworzonej dokumentacji,

  • znajomość przepisów dot. prowadzenia akt osobowych pracowników,

  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • kreatywność, odpowiedzialność, komunikatywność, operatywność, rzetelność i dokładność, umiejętność zarządzania czasem,

  • umiejętność śledzenia zmian w przepisach oraz interpretacji prawa,

  • umiejętność kontaktowania się z dziećmi, rodzicami i innymi klientami szkoły.

  1. Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:

  • prowadzenie kancelarii i sekretariatu szkoły,

  • prowadzenie bieżących spraw zgodnie z wymogami przepisów Prawa oświatowego, Karty nauczyciela

i innych związanych z funkcjonowaniem szkoły,

  • załatwianie spraw związanych z obsługą szkoły wynikających z jej bieżącego funkcjonowania,

  • prowadzenie Ksiąg ewidencji,

  • sporządzanie, gromadzenie i aktualizacja danych z zakresu SIO, SIOE,

  • prowadzenie dokumentacji szkoły związanej z procesem dydaktyczno-wychowawczym zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami oraz dyspozycjami dyrektora szkoły,

  • prowadzenie dokumentacji związanej z awansem zawodowym nauczycieli,

  • prowadzenie spraw uczniowskich i nauczycielskich zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony danych osobowych,

  • prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły,

  • zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci i druków ścisłego zarachowania,

  • bieżąca obsługa poczty: tradycyjnej i elektronicznej oraz łącznic telefonicznych,

  • wykonywanie typowych prac biurowych i kancelaryjnych według zaistniałych potrzeb,

  • samodzielne redagowanie pism po uzgodnieniu treści z dyrektorem,

  • dbałość o należyty ład i porządek na stanowisku pracy,

  • archiwizowanie dokumentacji wytworzonej w szkole,

  • prowadzenie archiwum zakładowego,

  • obsługa klientów szkoły,

  • gotowość podjęcia zatrudnienia z dniem 1.01.2021 r.

  1. Wnioski kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać:

  1. CV i list motywacyjny;

  2. kwestionariusz osobowy wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

  3. kopię świadectw pracy i ewentualnie opinie o dotychczasowej pracy zawodowej;

  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe oraz o ukończonych kursach podnoszących kwalifikacje i certyfikaty;

  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

  6. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe;

  7. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku;

  8. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;

  9. dane kontaktowe - adres do korespondencji, telefon kontaktowy, e-mail;

  10. kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a).

Wszystkie wymagane dokumenty powinny być własnoręcznie podpisane.

12. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:

Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem: „Nabór na stanowisko ds. sekretariatu i organizacyjno-gospodarczych", w nieprzekraczalnym terminie do 11 grudnia 2020r., do godz. 14.00 w siedzibie szkoły lub pocztą na adres: Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Jędrzejowie Nowym, Jędrzejów Nowy 30, 05-306 Jakubów (decyduje data faktycznego wpływu do siedziby szkoły). Oferty złożone po terminie, w inny sposób niż określone w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć do nich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo przez biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego.

Oferty niewykorzystane zostaną zniszczone.

13. Ważne informacje dodatkowe:

  1. O terminach postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  2. Kandydat wybrany do zatrudnienia będzie zobowiązany do przedstawienia:

  1. aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,

  2. oryginałów dokumentów przedstawionych w ofercie.

  1. Osoba podejmująca pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zostanie zatrudniona na okres 6 miesięcy i skierowana do odbycia służby przygotowawczej zgodnie z art. 19 ustawy o pracownikach samorządowych.

  2. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jakubów, www.bip.jakubow.pl oraz na tablicy informacyjnej szkoły.

  3. Szkoła nie odsyła dokumentów aplikacyjnych złożonych w procedurze naboru. Po zakończeniu rekrutacji kandydat może je odebrać osobiście w sekretariacie szkoły przez okres 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone.

  4. Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Jędrzejowie Nowym zastrzega sobie prawo odwołania postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie bez podania przyczyny.

Dyrektor Szkoły

/-/ Edyta Karczewska-Brzost