
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Mistowie ogłasza nabór na wolne stanowisko ds. sekretariatu i organizacyjno-gospodarczych
Na podstawie art.11, 12 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282, z późn.zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 936).
- Nazwa i adres jednostki
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Mistowie
Mistów, ul. Szkolna 3, 05-306 Jakubów
tel.: 25 757 91 31
adres e-mail: spmistow36@jakubow.pl - Nazwa stanowiska: ds. sekretariatu i organizacyjno-gospodarczych
- Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu
- Podstawa zatrudnienia: umowa o pracę
- Miejsce wykonywania pracy: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Mistowie, Mistów, ul. Szkolna 3, 05-306 Jakubów
- Informacja o warunkach pracy:
- stanowisko zlokalizowane jest w Siedzibie Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Mistowie, na parterze. Budynek dwukondygnacyjny bez windy, praca odbywa się w systemie jednozmianowym;
- praca administracyjno–biurowa przy monitorze ekranowym;
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka itp.);
- oświetlenie naturalne i sztuczne;
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych : wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Mistowie, w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o naborze nie przekroczył 6%.
- Wymagane wykształcenie: wyższe
- Wymagania:
- warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze:
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność (prawomocnym wyrokiem) za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- doświadczenie zawodowe w prowadzeniu sekretariatu,
- biegła umiejętność obsługi komputera – (m.in. Word, Excel, PowerPoint, Internet, poczta elektroniczna)
- znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków,
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- nieposzlakowana opinia.
- wymagania dodatkowe:
- dobra znajomość ustaw – Kodeks pracy, Kodeks postępowania administracyjnego, o pracownikach samorządowych, Karta Nauczyciela, o systemie oświaty, bhp. p.poż;
- znajomość programów SIO, SIOE, Vulcan,
- znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,
- znajomość przepisów dotyczących archiwizowania wytworzonej dokumentacji,
- znajomość przepisów dot. prowadzenia akt osobowych pracowników,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność pracy w zespole,
kreatywność, odpowiedzialność, komunikatywność, operatywność, rzetelność i dokładność, umiejętność zarządzania czasem, - umiejętność śledzenia zmian w przepisach oraz interpretacji prawa,
- umiejętność kontaktowania się z dziećmi, rodzicami i innymi klientami szkoły.
- prowadzenie kancelarii i sekretariatu szkoły,
- prowadzenie bieżących spraw zgodnie z wymogami przepisów Prawa oświatowego, Karty nauczyciela
i innych związanych z funkcjonowaniem szkoły,
- załatwianie spraw związanych z obsługą szkoły wynikających z jej bieżącego funkcjonowania,
- prowadzenie Ksiąg ewidencji,
- sporządzanie, gromadzenie i aktualizacja danych z zakresu SIO, SIOE,
- prowadzenie dokumentacji szkoły związanej z procesem dydaktyczno-wychowawczym zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami oraz dyspozycjami dyrektora szkoły,
- prowadzenie dokumentacji związanej z awansem zawodowym nauczycieli,
- prowadzenie spraw uczniowskich i nauczycielskich zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony danych osobowych,
- prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły,
- zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci i druków ścisłego zarachowania,
- bieżąca obsługa poczty: tradycyjnej i elektronicznej oraz łącznic telefonicznych,
- wykonywanie typowych prac biurowych i kancelaryjnych według zaistniałych potrzeb,
- samodzielne redagowanie pism po uzgodnieniu treści z dyrektorem,
- dbałość o należyty ład i porządek na stanowisku pracy,
- archiwizowanie dokumentacji wytworzonej w szkole,
- prowadzenie archiwum zakładowego,
- obsługa klientów szkoły,
- gotowość podjęcia zatrudnienia z dniem 1.01.2021 r.
- Wnioski kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać:
- CV i list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kopię świadectw pracy i ewentualnie opinie o dotychczasowej pracy zawodowej;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe oraz o ukończonych kursach podnoszących kwalifikacje i certyfikaty;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku;
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
- dane kontaktowe - adres do korespondencji, telefon kontaktowy, e-mail;
- kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a).
Wszystkie wymagane dokumenty powinny być własnoręcznie podpisane.
12. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem: „Nabór na stanowisko ds. sekretariatu i organizacyjno-gospodarczych", w nieprzekraczalnym terminie do 11 grudnia 2020r., do godz. 14.00 w siedzibie szkoły lub pocztą na adres: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Mistowie, Mistów, ul. Szkolna 3, 05-306 Jakubów (decyduje data faktycznego wpływu do siedziby szkoły). Oferty złożone po terminie, w inny sposób niż określone w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć do nich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo przez biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego.
Oferty niewykorzystane zostaną zniszczone.
13. Ważne informacje dodatkowe:
- O terminach postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Kandydat wybrany do zatrudnienia będzie zobowiązany do przedstawienia:
- aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
- oryginałów dokumentów przedstawionych w ofercie.
- Osoba podejmująca pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zostanie zatrudniona na okres 6 miesięcy i skierowana do odbycia służby przygotowawczej zgodnie z art. 19 ustawy o pracownikach samorządowych.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jakubów,
Dyrektor Szkoły
/-/ Lidia Domańska
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy Jakubów |
Źródło informacji: | Justyna Miłaczewska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wojciech Modrzejewski |
Data wprowadzenia: | 2020-12-01 16:03:07 |
Opublikował: | Wojciech Modrzejewski |
Data publikacji: | 2020-12-01 16:05:55 |
Ostatnia zmiana: | 2020-12-01 16:06:08 |
Ilość wyświetleń: | 721 |