w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 936).
1. Nazwa i adres jednostki
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Mistowie
Mistów, ul. Szkolna 3, 05-306 Jakubów
tel.: 25 757 91 31
adres e-mail: spmistow36@jakubow.pl
2. Nazwa stanowiska: ds. sekretariatu i organizacyjno-gospodarczych
3. Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu
4. Podstawa zatrudnienia: umowa o pracę
5. Miejsce wykonywania pracy: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Mistowie, Mistów, ul. Szkolna 3, 05-306 Jakubów
6. Informacja o warunkach pracy:
1) stanowisko zlokalizowane jest w Siedzibie Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Mistowie, na parterze. Budynek dwukondygnacyjny bez windy, praca odbywa się w systemie jednozmianowym;
2) praca administracyjno–biurowa przy monitorze ekranowym;
3) użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka itp.);
4) oświetlenie naturalne i sztuczne;
5) obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.
7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych : wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Mistowie, w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o naborze nie przekroczył 6%.
8. Wymagane wykształcenie: wyższe
9. Wymagania:
a. warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze:
· obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
· niekaralność (prawomocnym wyrokiem) za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· doświadczenie zawodowe w prowadzeniu sekretariatu,
· biegła umiejętność obsługi komputera – (m.in. Word, Excel, PowerPoint, Internet, poczta elektroniczna)
· znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków,
· brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy,
· wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
· nieposzlakowana opinia.
b. wymagania dodatkowe:
· dobra znajomość ustaw – Kodeks pracy, Kodeks postępowania administracyjnego, o pracownikach samorządowych, Karta Nauczyciela, o systemie oświaty, bhp. p.poż;
· znajomość programów SIO, SIOE, Vulcan,
· znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,
· znajomość przepisów dotyczących archiwizowania wytworzonej dokumentacji,
· znajomość przepisów dot. prowadzenia akt osobowych pracowników,
· umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
· umiejętność pracy w zespole,
· kreatywność, odpowiedzialność, komunikatywność, operatywność, rzetelność i dokładność, umiejętność zarządzania czasem,
· umiejętność śledzenia zmian w przepisach oraz interpretacji prawa,
· umiejętność kontaktowania się z dziećmi, rodzicami i innymi klientami szkoły.
10. Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:
· prowadzenie kancelarii i sekretariatu szkoły,
· prowadzenie bieżących spraw zgodnie z wymogami przepisów Prawa oświatowego, Karty nauczyciela
i innych związanych z funkcjonowaniem szkoły,
· załatwianie spraw związanych z obsługą szkoły wynikających z jej bieżącego funkcjonowania,
· prowadzenie Ksiąg ewidencji,
· sporządzanie, gromadzenie i aktualizacja danych z zakresu SIO, SIOE,
· prowadzenie dokumentacji szkoły związanej z procesem dydaktyczno-wychowawczym zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami oraz dyspozycjami dyrektora szkoły,
· prowadzenie dokumentacji związanej z awansem zawodowym nauczycieli,
· prowadzenie spraw uczniowskich i nauczycielskich zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony danych osobowych,
· prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły,
· zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci i druków ścisłego zarachowania,
· bieżąca obsługa poczty: tradycyjnej i elektronicznej oraz łącznic telefonicznych,
· wykonywanie typowych prac biurowych i kancelaryjnych według zaistniałych potrzeb,
· samodzielne redagowanie pism po uzgodnieniu treści z dyrektorem,
· dbałość o należyty ład i porządek na stanowisku pracy,
· archiwizowanie dokumentacji wytworzonej w szkole,
· prowadzenie archiwum zakładowego,
· obsługa klientów szkoły,
· gotowość podjęcia zatrudnienia z dniem 1.01.2021 r.
11. Wnioski kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1) CV i list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
3) kopię świadectw pracy i ewentualnie opinie o dotychczasowej pracy zawodowej;
4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe oraz o ukończonych kursach podnoszących kwalifikacje i certyfikaty;
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku;
8) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
9) dane kontaktowe - adres do korespondencji, telefon kontaktowy, e-mail;
10) kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a).
Wszystkie wymagane dokumenty powinny być własnoręcznie podpisane.
12. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem: „Nabór na stanowisko ds. sekretariatu i organizacyjno-gospodarczych", w nieprzekraczalnym terminie do 28 grudnia 2020r., do godz. 14.00 w siedzibie szkoły lub pocztą na adres: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Mistowie, Mistów, ul. Szkolna 3, 05-306 Jakubów (decyduje data faktycznego wpływu do siedziby szkoły). Oferty złożone po terminie, w inny sposób niż określone w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć do nich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo przez biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego.
Oferty niewykorzystane zostaną zniszczone.
13. Ważne informacje dodatkowe:
1) O terminach postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2) Kandydat wybrany do zatrudnienia będzie zobowiązany do przedstawienia:
a) aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
b) oryginałów dokumentów przedstawionych w ofercie.
3) Osoba podejmująca pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zostanie zatrudniona na okres 6 miesięcy i skierowana do odbycia służby przygotowawczej zgodnie z art. 19 ustawy o pracownikach samorządowych.
4) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jakubów, www.bip.jakubow.pl oraz na tablicy informacyjnej szkoły.
5) Szkoła nie odsyła dokumentów aplikacyjnych złożonych w procedurze naboru. Po zakończeniu rekrutacji kandydat może je odebrać osobiście w sekretariacie szkoły przez okres 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone.
6) Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Mistowie zastrzega sobie prawo odwołania postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie bez podania przyczyny.
Dyrektor Szkoły
/-/ Lidia Domańska