
Wójt Gminy Jakubów ogłasza nabór na stanowisko ds. budownictwa i planowania przestrzennego
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
- wykształcenie wyższe;
- min. 3 - letni staż pracy oraz doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego lub w podmiotach zajmujących się projektowaniem technicznym lub urbanistycznym;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość przepisów regulujących zagadnienia będące przedmiotem zakresu obowiązków, w tym w szczególności z zakresu: ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym, Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy o gospodarce nieruchomościami.
o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2019 r., poz. 1282);
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- wykształcenie wyższe o kierunku gospodarka przestrzenna, architektura, architektura krajobrazu, administracja;
- biegła znajomość środowiska Microsoft;
- zdolności analityczne i organizacyjne;
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, dyspozycyjność, umiejętność organizowania sobie pracy, rzetelność, terminowość, zdyscyplinowanie, sumienność.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:
- prowadzenie spraw związanych opracowywaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz przygotowywanie dokumentacji planistycznej do publikacji;
- wydawanie wypisów i wyrysów oraz zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planach zagospodarowania przestrzennego oraz studium;
- wydawanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy dla pozostałych inwestycji;
- rozpatrywanie wniosków o wydawanie zaświadczenie o położeniu działki na obszarze rewitalizacji, dostępie do drogi publicznej, przeznaczeniu do zalesienia, wydanych decyzji o warunkach zabudowy;
- prowadzenie spraw związanych z numeracją porządkową nieruchomości, ustaleniami nazw miejscowości, ulic i placów;
- udział w naradach koordynacyjnych dotyczących uzgadniania uzbrojenia terenu gminy Jakubów;
- prowadzenie spraw dotyczących postępowań w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy;
- udzielanie zainteresowanym informacji o warunkach zabudowy, przeznaczeniu terenu;
- prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem, aktualizacją, monitorowaniem oraz sprawozdawczością Lokalnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Jakubów.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- podstawą nawiązania stosunku pracy będzie umowa o pracę;
- stanowisko pracy znajduje się na piętrze budynku Urzędu Gminy;
- w pomieszczeniu pracy dojścia, przejścia oraz przestrzeń dla stanowiska pracy uniemożliwia poruszanie się wózkiem inwalidzkim;
- brak specjalistycznych urządzeń na stanowisku pracy umożliwiających pracę osobom niewidomym;
- praca wymagająca obsługi urządzeń: komputera, drukarki, tel./faks, ksero;
- praca związana z obsługą interesantów oraz kontaktem z podmiotami zewnętrznymi,
- praca w systemie jednozmianowym;
- rozpoczęcie pracy: 1.04.2022 r.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- oświadczenie:
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
- zgoda na przetwarzanie dodatkowych danych osobowych niewymaganych przepisami Kodeksu pracy i innymi przepisami prawa na potrzeby realizacji procesu rekrutacji,
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- dotyczące zniszczenia dokumentów po naborze na wolne stanowisko pracy
w Urzędzie Gminy Jakubów;
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach objętych naborem;
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów niezbędnych do określenia stażu pracy (oświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia);
- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;- dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.
Uwaga !
Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane. Złożone kopie dokumentów powinny posiadać osobiste potwierdzenie za zgodność z oryginałem dokonane przez osobę składającą ofertę.
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne uważa się za dostarczone, jeżeli zostały złożone
w zamkniętej kopercie lub przesłane listem poleconym, w terminie do dnia 22 lutego 2022 r., do godz. 15.00 na adres: Urząd Gminy Jakubów, 05-306 Jakubów ul. Mińska 15 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy), z dopiskiem na kopercie: Nabór na stanowisko ds. budownictwa i planowania przestrzennego .
Postępowanie konkursowe:
1.Dokumenty, które wpłyną po upływie wyżej wymienionego terminu, nie będą rozpatrywane.
2.O terminie i miejscu postępowania konkursowego uczestnicy zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Osoby te proszone są o zabranie ze sobą dowodu osobistego.
3.Wójt Gminy Jakubów zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
4.Kandydat wybrany do zatrudnienia będzie zobowiązany do przedstawienia:
- aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego,
- oryginałów dokumentów przedstawionych w ofercie.
5.Osoba podejmująca pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zostanie zatrudniona na okres 6 miesięcy i skierowana do odbycia służby przygotowawczej zgodnie z art. 19 ustawy o pracownikach samorządowych.
6.Urząd nie odsyła dokumentów aplikacyjnych złożonych w procedurze naboru. Po zakończeniu rekrutacji kandydat może je odebrać osobiście w urzędzie przez okres 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone.
Wójt
/-/ Hanna Wocial
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
Nabór ds. budownictwa i planowania przestrzennego (239.2kB) | ![]() |
![]() |
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne (396.3kB) | ![]() |
![]() |
informacja o naborze - budownictwo i plan.przestrz. (66.1kB) | ![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Justyna Miłaczewska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wojciech Modrzejewski |
Data wprowadzenia: | 2022-02-07 19:30:06 |
Opublikował: | Wojciech Modrzejewski |
Data publikacji: | 2022-02-07 19:32:26 |
Ostatnia zmiana: | 2022-03-02 15:18:01 |
Ilość wyświetleń: | 413 |